Met het maandblad en de opiniërende website brengt HP/De Tijd maatschappelijke ontwikkelingen in kaart en plaatst ze in breder perspectief. Zowel blad als site besteden aandacht aan politiek, economie, technologische ontwikkelingen, veiligheid en privacy, sport, kunst en cultuur en wetenschap. HP/De Tijd brengt dagelijks achtergrondartikelen, reportages en columns over een breed scala aan onderwerpen, geschreven door toonaangevende auteurs.
Website url
Kerncijfers per Maand
Uniek bezoek
200.000
Impressies
300.000
Pagina’s
300.000
Bezoekersprofiel
- De bezoekersdoelgroep van HP/De Tijd bestaat voor 58% uit mannen en voor 42% uit vrouwen.
- Bijna driekwart van de HP/De Tijd bezoekers bevindt zich in de hoogste sociale klassen A en B1 (73%).
- Van de HP/De Tijd bezoekers heeft 43% een hoog inkomen (inkomen €35.000,– per jaar of meer).
- De bezoekers zijn erg/tamelijk geïnteresseerd in beleggen, economie/financiën.
- Men besteedt (veel) meer dan gemiddeld aan audiovisuele apparatuur, computers, auto’s, vakanties, uit eten gaan, beleggingen, kleding en cosmetica.
Geslacht
Man
58%
Vrouw
42%
Advertentieformaten
- 336×280
- 728×90
- Roadblock
- ExpandableAd
- OverlayerAd