Jonge Gezinnen

Het channel ”Jonge Gezinnen” bestaat uit een verschillende websites die een bereik genereren van meer dan 1.000.000 bezoekers op maandbasis in dit segment. De doelgroep van deze websites bestaat met name uit tweeverdieners die een baby verwachten en gezinnen met pasgeboren en/of jonge kinderen.

Kerncijfers per maand

Uniek bezoek
653.000
 
Impressies
7.620.000

Babyopkomst.nl is eigendom van Digital Baby Care. De site is ontstaan in 1999 omdat verloskundige Sandra Vuik op het internet geen goede, medisch betrouwbare,  informatie vond omtrent zwangerschap en bevalling. Er waren wel enkele sites over de zwangerschap, maar die boden weinig diepgang. Als verloskundige vond (en vindt) Sandra Vuik het heel belangrijk dat er goede betrouwbare informatie op het internet te vinden was (is) zo is het idee voor deze site ontstaan en uiteindelijk uitgegroeid tot wat het nu is.

De belangrijkste doelstelling van de site is het verstrekken van betrouwbare informatie aan zwangere vrouwen, hun partner en een ieder die interesse heeft in de zwangerschap. In de afgelopen jaren is het team van medewerkers uitgegroeid met een lactatiekundige en een consultatiebureau arts. Daarnaast worden er zo nu en dan artikelen geschreven door andere deskundigen op hun werkgebied (bijvoorbeeld door fysiotherapeuten over bekkenpijn en incontinentie).

Baby op Komst werkt met diverse partijen samen. Alle partijen waar samenwerking mee aangegaan is zijn partijen die, naar het oordeel van de verloskundige, een toegevoegde waarde hebben voor wat betreft het aanbieden van nuttige informatie aan zwangere vrouwen en haar partner.

Naast de website wordt Baby op Komst ook op cd-rom uitgegeven. Deze cd-rom wordt gratis door 75% van de verloskundigen aan hun cliënten meegegeven tijdens de eerste zwangerschapscontrole en kent een oplagen van 140.000 exemplaren op jaarbasis.

Naast een betrouwbare informatiebron voor de zwangere vrouw en haar partner heeft Baby op Komst ook een ondersteunende functie voor verloskundigen. Veel verloskundigen gebruiken de cd-rom ter ondersteuning van hun voorlichting. Daarnaast biedt Digital Baby Care diverse diensten aan verloskundigen die de dienstverlening aan cliënten kan verhogen en de werkdruk bij verloskundigen kan verlagen zodat zij meer tijd vrij hebben om aan het werkelijk verloskundige werkt te besteden.

Website url
 

Kerncijfers per Maand

Uniek bezoek
130.000
 
Impressies
1.500.000
 
Pagina’s
520.000
 

Bezoekersprofiel

Voornamelijk vrouwen van 20 tot 40 jaar. Zwangeren en ouders van kinderen van 0 tot 1 jaar. Alsmede verloskundigen.

Op Babypret.net vinden bezoekers dagelijks nieuwe informatie over alles wat met zwangerschap te maken heeft, weetjes en nieuwtjes over hun baby en hoe je zwangerschap kan bevorderen. Daarnaast heeft Babypret de grootste namendatabank van Nederland. Op Babypret.net vinden bezoekers informatie over hun baby van A tot Z verdeeld over diverse rubrieken zoals gezondheid, financiële zaken en kinderopvang.

Website url
 

Kerncijfers per Maand

Uniek bezoek
80.000
 
Impressies
1.200.000
 
Pagina’s
600.000
 

Bezoekersprofiel

Jonge gezinnen en zwangere vrouwen.

Getananny.nl is een ontmoetingsplatform voor jonge gezinnen en oppassers.

Voor veel jonge gezinnen is het vaak moeilijk een oppas te vinden, terwijl het internet veel mooie mogelijkheden hiervoor kan bieden. Getananny.nl maakt gebruik van nieuwe technieken zoals een geïntegreerde Google Maps kaart om direct te zien welke oppassers er bij jou in de buurt wonen.

Betrouwbaarheid staat hierbij centraal en Getananny.nl probeert jonge gezinnen op deze manier veel mogelijkheden te bieden. Denk bijvoorbeeld aan een referentiesysteem waar oppassers worden aanbevolen, een verwijzing naar de Hyves pagina van een oppas of een videosollicitatie via Youtube. Alles is mogelijk.

Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan de privacy van oppassers op de website.

Beide doelgroepen kunnen zich gratis registreren en Getananny.nl doet haar best om de ervaring op Getananny.nl zo optimaal mogelijk te maken.

Website url
 

Kerncijfers per Maand

Uniek bezoek
15.000
 
Impressies
200.000
 
Pagina’s
100.000
 

Bezoekersprofiel

Jonge gezinnen en oppassers

Kidzlifestyle is een informatieve en onderhoudende community site op het gebied van kindermode (kleding, schoenen en accessoires), kinderkamers en -hoekjes, kinderverzorging, kinderopvoeding, kinderspeelgoed, leuke kinderuitjes, enz. Kortom: dé online styleguide voor ouders van baby’s, peuters, kleuters en schoolgaande kinderen tot 12 jaar.

Website url
 

Kerncijfers per Maand

Uniek bezoek
12.000
 
Impressies
180.000
 
Pagina’s
60.000
 

Bezoekersprofiel

Kidzlifestyle.nl richt zich op jonge, hoogopgeleide, welstandige ouders van baby’s, peuters, kleuters en schoolgaande kinderen tot 12 jaar. Multi tasking ouders in het spitsuur van hun leven die vaak werken combineren met ouderschap en dus soms snel en efficiënt (on-the-move) en dan weer relaxed (quality time) zich toegang willen verschaffen tot informatie over upmarket producten, diensten en ervaringen voor de opvoeding, kleding en verzorging van hun jonge baby’s en kidz.

Kindje op komst is een website met meer dan 500 pagina’s relevante informatie voor jonge gezinnen. Een enorme bron van lees- en kijkplezier met betrekking tot zwanger worden, zwanger zijn en na de zwangerschap. Regelmatig zijn er ook diverse speciale acties zoals bijvoorbeeld de baby van de maand verkiezing waarmee leuke prijzen te winnen zijn.

Website url
 

Kerncijfers per Maand

Uniek bezoek
10.000
 
Impressies
150.000
 
Pagina’s
50.000
 

Bezoekersprofiel

Vrouwen van 23 tot 40 jaar. (Aanstaande) ouders van kinderen van 0 tot en met 6 jaar.

Oeiikgroei.nl is een cross-mediaal platform voor (aanstaande) ouders met kinderen tot twee jaar en kent uitgeefproducten als een meer dan 1000 pagina’s tellende site, boeken, events, E-magazine en de unieke sprongenwekker. De sprongenwekker is ’s werelds meest precisie marketing tool. Oeiikgroei.nl is een A-merk pur sang met ongekende flexibele mogelijkheden.

Website url
 

Kerncijfers per Maand

Uniek bezoek
80.000
 
Impressies
500.000
 

Bezoekersprofiel

Gezinnen met kinderen tussen de conceptie en 2 jaar en professionals. Ook aandacht voor de behoeftes van oudere broertjes en zusjes en de ouders zelf.

Advertentieformaten

  • 120×600
  • 336×280
  • 728×90
  • 300×250
  • ExpandableAd

Overige advertentie mogelijkheden:

Advertorial digitale nieuwsbrief

Oplage: 32.000 abonnees Frequentie: wekelijks Verzending: oer groeisprongetje

Klik hier voor een voorbeeld van de Oeiikgroei nieuwsbrief

Dé babysite gemaakt voor en door vaders. Dagelijks vind je hier nieuwe informatie over zaken die het papa worden met zich meebrengt: Baby’s ontwikkeling in en buiten de buik, de bevalling en andere belangrijke babyzaken. Info waar je als aanstaande en kersverse papa wat aan hebt.

Website url
 

Kerncijfers per Maand

Uniek bezoek
12.000
 
Impressies
70.000
 
Pagina’s
70.000
 

Bezoekersprofiel

Gezinnen met kinderen tussen de conceptie en 2 jaar.

Advertentieformaten

  • 336×280
  • 300×250